Ik ben van de zomer gestart met 10 reguliere super skunk zaden ik heb gewacht tot ze groot genoeg waren om de top er uit te knippen en op 12 uur licht 12 uur donker te zetten. Toen ik wist welke man of welke vrouw waren en heb ik van het beste vrouwtje uit gekozen om stekken van te snijden en daar weer de 4 beste uit gekozen om af te bloeien.
Sinds ik hier op het forum keek leek het mij wel leuk om ook weer eens een kweek verslag bij te houden, en zal regelmatig foto`s posten met een stukje tekst erover. Omdat het nu al november is en ik al in juni ben begonnen zal alleen van de bloei periode het kweek verslag worden bij gehouden.
Ik heb een bedding van +/- 200 liter gemengd met potgrond perliet en wormenmest, daar staan de 4 dames in en een paar knoflook teentje ook leven er een aantal tijger wormen in de bodem. Ik voed met de organische voeding van BAC tot nu toe hebben ze alleen wortel stimulator gehad en vanaf de bloei ben ik over gegaan op de organic bloom en de organic pk van BAC. Ze zijn opgegroeid onder 2x75watt t-neon en staan nu onder 400watt hps met een 350m3 afzuiger zonder thermostaat maar wel in bepaalde standen continu te stellen, ook hangt er een waaier in.
Bij deze fotos staan ze een week in de bloei, ik zal na het snoeien van de week ook wat foto`s van de stammen maken.
Bijlagen:
Je moet
inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.